مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-01بين الملل

رییس اطلاعات نظامی فرانسه برکنار شد


در تازه ترین نتایج جنگ اوکراین در میان کشور های اروپایی، اکنون اعلام شده که رییس اطلاعات نظامی فرانسه به دلیل عدم پیش بینی حمله روسیه به اوکراین برکنار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر به نقل از یورونیوز، در ادامه نتایج جنگ در اوکراین، اکنون رسانه های فرانسوی از برکناری ژنرال اریک ویدو ، رییس اطلاعات نظامی فرانسه به علت ضعف سازمان تحت ریاست او در ارزیابی احتمال حمله روسیه به اوکراین خبر دادند.

در همین ارتباط نیز تیری بورکارد ، رییس ستاد دفاع فرانسه در گفتگو با لوموند گفت، این برکناری زمانی اتفاق افتاد که سرویس های اطلاعاتی فرانسه متوجه شدند ارزیابی نادرستی از احتمال حمله روسیه به اوکراین داشته اند که با ارزیابی آمریکایی ها متفاوت بوده است.

همچنین خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع خبری اعلام کرد که اداره اطلاعات نظامی فرانسه از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین تحت نظر ستاد ارتش فرانسه قرار داشته است.

این منبع خبری گفت که اداره اطلاعات نظامی فرانسه، اطلاعات خود را از طریق عملیات و اقدامات انجام گرفته، به دست می آورد و نه از روی نیات و مقاصد و بر اساس گزارش های منتشر شده، این نهاد اطلاعاتی به این نتیجه رسیده بود که روسیه امکان و توان اشغال اوکراین را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اطلاعات نظامی فرانسه برکنار شد

رییس اطلاعات نظامی فرانسه برکنار شد