مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-31سياسي

تصویب 300 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز باند دوم محور شادمهر به کاشمر


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از تصویب 300 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز باند دوم محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از تصویب 300 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز باند دوم محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه شورای اداری کاشمر از مصوب شدن 300 میلیارد تومان اعتبار برای باند دوم محور شادمهر به کاشمر خبر داد و گفت: هرچند مصوبات بسیاری داریم اما مهمترین آن محور کاشمر به شادمهر که به جاده مرگ شهرت یافته است.

وی اظهار کرد: اعتباراتی که در اختیار وزرا است باید برای بهترین بخش ها هزینه شود.

نیک بین در ادامه با انتقاد از صحبت وزیر بهداشت برای امتناع از رفتن به یک کارخانه در کاشمر اظهار کرد: وقتی از وزیر بهداشت خواستم از کارخانه ای در کاشمر بازدید داشته باشند اعلام می کنند که چون هماهنگ نشده نمی توانند در این کارخانه حضور یابند همچنین می گویند آیا امنیت آن تامین است؟ توقع نداشتم که این صحبت را در خصوص روستاهای منطقه داشته باشند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر بهداشت توقع چنین صحبت هایی را نداشتم، ادامه داد: حتی در جلسه دیگری وقتی نامه هایی را برای دادن دستور برده بودم اعلام کردند بعدأ پاراف خواهند کرد؛ ما توقع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 300 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز باند دوم محور شادمهر به کاشمر

تصویب 300 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز باند دوم محور شادمهر به کاشمر