مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 22:322022-03-31ورزشي

استخر شنای رشتخوار تا نیمه سال جاری تکمیل می شود


وزیر ورزش و جوانان که در سفر دولت سیزدهم به خراسان رضوی به نمایندگی از هیات دولت به رشتخوار سفر کرده بود در جلسه شورای اداری این شهرستان که پنج شنبه یازدهم فروردین ماه جاری برگزار شد اظهار کرد: - استخر شنای رشتخوار تا نیمه امسال تکمیل می شود.

سید حمید سجادی گفت: یکی از موضوعات و مطالبات مسئولان و مردم رسیدگی به استخر نیمه تمام این شهرستان است که تلاش می کنیم این استخر در چند ماه آینده و قبل از نیمه سال به بهره برداری برسد.

وی افزود: رسیدگی به طرح ساخت سایت اداری یکی از نیازهای روز و مورد تاکید در شهرستان رشتخوار است، که انشاالله برای پیگیری و اتمام سایت اداری باید اهتمام ویژه مد نظر قرار گرفته شود.

وی یادور شد: با حضور نمایندگان محترم اقشار و همین طور اعضای شورای اداری موضوعات و مسائل ارزشمند متعدد و متنوعی مطرح شد که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: برای پیگیری امور رشتخوار نیز نامه های متعددی به دست ما رسیده که امانت داری می کنیم و به حوزه های مختلف و ارگان های مختلف و وزارتخانه های مختلف موضوعات قابل پیگیری را ارسال می کنیم.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری رشتخوار گفت: مهمترین خواسته مردم در رشتخوار رسیدگی و تسریع در روند ساخت دوبانده شدن مسیر مواصلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر شنای رشتخوار تا نیمه سال جاری تکمیل می شود

استخر شنای رشتخوار تا نیمه سال جاری تکمیل می شود