مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 21:572022-03-31حوادث

78 نفر در آذربایجان شرقی بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند


مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: طی 11 ماه سال گذشته 78 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: طی 11 ماه سال گذشته 78 نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند.

علی صفایی فرد در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه همه ی این افراد مرد بودند، اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال 1399 درحدود 29 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: از این تعداد 41 نفر به علت سقوط از بلندی، 17 نفر براثر اصابت جسم سخت، هفت نفر براثر برق گرفتگی، سه نفر کمبود اکسیژن، یک نفر غرق شدگی، هشت نفر براثر سوختگی و یک نفر بر اثر حادثه اتومبیل جان خود را از دست دادند.

صفایی فرد اضافه کرد: در این مدت تعداد 1386 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه در سال 1399 شمسی، 13 در صد افزایش یافته است که از این تعداد 46 نفر زن و بقیه مرد بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در بهمن ماه سال گذشته چهار نفر به علت حادثه کاری فوت و 107 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 نفر در آذربایجان شرقی بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند

78 نفر در آذربایجان شرقی بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند