مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 21:472022-03-31اجتماعي

پست های هلال احمر لرستان در روز 13 فروردین ماه دایر خواهند بود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: اعضای جوانان این جمعیت در قالب پست های روز طبیعت خدمات مطلوبی در راستای حفظ محیط زیست ارائه خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صارم رضایی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با رسانه ها به اجرای طرح پویش چهلچراغ و یادواره رفیق خوشبخت اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از چهار هزار و 600 نفر برای شرکت در طرح ها دعوت شده اند.

وی افزود: هفت هزار و 100 مورد اقلام فرهنگی نیز در بین مسافران با موضوعات مختلف توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان به خدمات طرح سحاب و سامانه حرکت های بشردوستانه اشاره کرد و گفت: 37 منطقه تحت پوشش این طرح در استان قرار گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه در قالب این طرح 32 مکان نیز ایمن سازی شده و از 124 حادثه و آسیب پیشگیری شده است، یادآور شد: همچنین به 152 نفر خدمات امداد و کمک های اولیه ارائه و سنجش فشار خون 427 نفر نیز صورت گرفته است.

وی همچنین به خدمات ویژه روز 13 فروردین پرداخت و گفت: در این روز اعضای جوانان در قالب پست های مذکور خدمات مطلوبی در راستای حفظ محیط زیست و پیشگیری از سوانح محیط زیستی ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان ادامه داد: امیدواریم تا پایان سفرهای نوروزی کماکان خدمت رسانی به نحو مطلوب و شایسته مسافران در استان از سوی جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست های هلال احمر لرستان در روز 13 فروردین ماه دایر خواهند بود

پست های هلال احمر لرستان در روز 13 فروردین ماه دایر خواهند بود