مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 21:022022-03-31سياسي

«جمهوری اسلامی» بر اساس مکتبی که با هویت ایرانی عجین بود، شکل گرفت


در بیانیه سپاه صاحب الزمان (عج) به مناسبت 12 فرودین ماه، آمده است: سقوط نظام منفور شاهنشاهی در بهمن 1357 و رأی مردمی در 12 فرودین سال 1358 در یکی از کم نظیرترین رفراندوم های تاریخ جهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه صاحب الزمان (عج) به مناسبت 12 فرودین ماه، روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: سقوط نظام منفور شاهنشاهی در بهمن 1357 و رأی مردمی در 12 فرودین سال 1358 در یکی از کم نظیرترین رفراندوم های تاریخ جهان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب اهل بیت (ع) که سال ها با هویت ایرانی عجین شده بود شکل داد.

در ادامه عنوان شده است: در زمانی که استکبار با دو لباس بلوک شرق و غرب تمامی دنیا را پوشانده بود، مردم آزاده ایران اسلامی نظامی را بر مبنی توحید بنیان نهادند که الگویی نوین و خارج از اراده ابرقدرت های شرق و غرب برای اداره ایران عزیز بود.

در بیانیه تصریح شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایطی با سرفرازی گام اول خود را پست سر گذراند که دشمنان و در رأس آن استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای بحران آفرینی در عرصه های مختلف فروگذار نکردند و عبور  از این بحران ها ثمره خون شهدا و مجاهدت ملت بزرگ ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جمهوری اسلامی» بر اساس مکتبی که با هویت ایرانی عجین بود، شکل گرفت

«جمهوری اسلامی» بر اساس مکتبی که با هویت ایرانی عجین بود، شکل گرفت