مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 20:572022-03-31سياسي

مراسم جزخوانی قرآن کریم با رویکرد محله محوری در شهر کرمانشاه


رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم جزخوانی قرآن کریم با رویکرد محله محوری در شهر کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: به مناسبت ماه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید ویژه بر قرائت قرآن کریم در این ماه پُر خیر و برکت روزانه یک جز از قرآن کریم در مساجد استان کرمانشاه تلاوت می شود.

وی افزود: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان مراسم ویژه جز خوانی کریم به صورت محله محور در شهر کرمانشاه برگزار می شود و روزانه یکی از محلات کرمانشاه میزبان جلسات قرآن خواهند بود.

رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کرسی های تلاوت قرآن در نهادها و سازمان های مختلف و زندان مرکزی کرمانشاه نیز با حضور قاریان برجسته برگزار خواهد شد.

شاه محمدی بیان کرد: در جلسات جز خوانی قرآن کریم برنامه های مختلفی شامل کرسی تلاوت، تفسیر قرآن، تواشیح نیز برگزار می شود و در مجموع 46 قاری در برپایی جلسات قرآن با محوریت محلات کرمانشاه شرکت خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: مراسم جز خوانی قرآن کریم نیز در امامزاده ابراهیم (ع) طاق بستان کرمانشاه نیز برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی زاگرس پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جزخوانی قرآن کریم با رویکرد محله محوری در شهر کرمانشاه

مراسم جزخوانی قرآن کریم با رویکرد محله محوری در شهر کرمانشاه