مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 20:422022-03-31اقتصادي

بهره مندی بیش از 36 هزار مسافر از خدمات بشردوستانه


معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از 36 هزار مسافر تاکنون از خدمات بیست و دومین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان در استان بهره مند شده اند.

- حمید جمشیدی امروز 11 فروردین ماه، اظهار کرد: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان از بیست و ششم اسفندماه سال گذشته در شهرهای مختلف لرستان به اجرا آمده که تاکنون توانسته است خدمات مطلوبی به مسافرین ارائه دهد.

وی تصریح کرد: در طرح نوروزی سال جاری 9 پست فعال ایجاد شده که تاکنون قریب به 500 نفر روز از اعضای جوانان در آن خدمات ارائه داده اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: بیش از 4 هزار نفر خدمات اطلاع رسانی در زمینه کرونا و سلامت سفر بهره مند شده و به بیش از 1200 نفر نیز خدمات نقاط حادثه خیز و همچنین ایمنی در سفر ارائه شده است.

جمشیدی اضافه کرد: از 2400 نفر غربالگری، کنترل و سنجش سلامت مسافرین نوروزی صورت گرفته است.

وی به پویش بهرفت و نه به تصادفات جاده ای اشاره کرد و افزود: با اقدامات فرهنگی اعضای جوانان قریب به 2 هزار و 800 نفر از اقدامات فرهنگی آن بهره مند و همچنین بیش از 2700 نفر نیز از خدمات فضای دوستدار کودک برخوردار شدند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به فعالیت های فرهنگی و مذهبی در طرح خدمات بشردوستانه نوروزی، بیان کرد: در اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 36 هزار مسافر از خدمات بشردوستانه

بهره مندی بیش از 36 هزار مسافر از خدمات بشردوستانه