مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-31ورزشي

لوله گستر اسفراین قهرمان رقابت های قهرمانی کشور کشتی با چوخه


امروز 11 فروردین ماه مسابقات کشتی با چوخه  قهرمانی کشور برگزار شد و تیم لوله گستر اسفراین قهرمان این رقابت ها شد.

- ایسنا/خراسان شمالی امروز 11 فروردین ماه مسابقات کشتی با چوخه  قهرمانی کشور برگزار شد و تیم لوله گستر اسفراین قهرمان این رقابت ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره از مسابقات که 240 کشتی گیر در پنج وزن از 7 استان کشور در قالب 37 تیم به رقابت پرداختند که در وزن 66 کیلوگرم حمید سلمانیان از لوله گستر اسفراین، محمدعلی سرکوهی از تیم طلوع و غلام نجاری از تیم آلومینیوم جاجرم اول تا سوم شدند.

در وزن 74 کیلوگرم ابراهیم ولیان از تیم لوله گستر اسفراین مقام اول، الیاس پاکدل از تیم لوله گستر اسفراین مقام دوم و علی رحمانی از آشخانه و حامد قرایی از تیم فولاد مشترکا سوم شدند.

در وزن 84 کیلوگرم مهران مختاری از تیم طلوع و علی شاهوردیان از تیم فولاد و هادی قدیمی از تیم فولاد، مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 96 کیلوگرم جواد مرادی از تیم سبک سازان و صادق آذرنگ از تیم مجتمع فولاد و مصطفی اسکندری از تیم لوله گستر، در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در سنگین وزن (به اضافه 96 کیلوگرم) نیز یزدان حسن پور در سکوی نخست ایستاد و احمد یزدان پناه از تیم سبک سازان مقام دوم را کسب کرد و حسن عباسپور از تیم سبک سازان سوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله گستر اسفراین قهرمان رقابت های قهرمانی کشور کشتی با چوخه

لوله گستر اسفراین قهرمان رقابت های قهرمانی کشور کشتی با چوخه