مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 19:122022-03-31سياسي

همه مناطق لنده در برنامه محرومیت زدایی دولت سیزدهم دیده می شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق کم برخودار گفت: تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق کم برخودار گفت: تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.

سید علی احمدزاده در جمع بندی سفر به شهرستان لنده با اشاره به بازدید از بخش ها و روستاهای کم برخوردار این شهرستان گفت: در این بازدیدها نبود جاده روستایی و آب آشامیدنی مهمترین مشکلی بود که در همان محل بازدید دستورات لازم برای رفع این موارد داده شد و بخش زیادی از مشکل جاده های روستایی و آب آشامیدنی امسال رفع می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم در موگرمون با مشکل نبود گاز مواجه هستند، گفت: طی سال های گذشته اقدامی برای تامین اعتبار پل موگرمون انجام نشد و در فصل زمستان به دلیل پر آب شدن رودخانه مشکلاتی برای مردم ایجاد شده و تعدادی از هم استانی جان خود را از دست دادند به همین دلیل به پل وحشت معروف شده است در این بازدید مردم از این وضعیت گلایه داشتند که اعتبار پل موگرمون تامین می شود.

وی با بیان اینکه چندین نقطه این شهرستان چنین موردی بوده که امیدوارم برطرف شود، گفت: مردم در روستای بره مال قیام پل نیاز دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مناطق لنده در برنامه محرومیت زدایی دولت سیزدهم دیده می شود

همه مناطق لنده در برنامه محرومیت زدایی دولت سیزدهم دیده می شود