مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 19:072022-03-31سياسي

ویژگی های آیت الله ری شهری به روایت شریعتمداری


وزیر سابق کار در مورد شخصیت آیت الله ری شهری گفت: آن مرحوم علاوه بر حوزه های فرهنگی و علمی، در امور اجرایی در دستگاه دولت و قوه قضاییه موفق عمل کرد و خوشبختانه شاگردان زیادی را تربیت کردند که آینده فرهنگی و علمی کشور را خواهند ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری -وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی- در گفت وگویی، در مورد شخصیت آیت الله ری شهری گفت: مرحوم ری شهری شخصیت چندوجهی و چندبعدی داشت.

ایشان شخصیتی بود که همراه علم و دانش از خردجمعی، نظم و انضباط خاصی برخوردار بود.

وی ادامه داد: همانطور که در پیام رهبر معظم انقلاب هم شاهد بودیم ایشان فرمودند آیت الله ری شهری هم در حوزه فرهنگی و هم پژوهشی برای انقلاب ذخیره ارزشمندی بود .

از پیش از انقلاب تا پیروزی انقلاب و سپس رهبری امام راحل و زعامت رهبر معظم انقلاب، آیت الله ری شهری در دستگاه دولت و قوه قضاییه ایفای نقش کرد و در همه عرصه ها نیز موفق بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و علمی، تاسیس دارالحدیث را داشت که به عنوان یک مرکز مهم برای حدیث و بیان مطالب اهل بیت(ع) و تبیین فرهنگ غنی اسلام بی نظیر است و امروز در جهان اسلام و نه فقط تشیع به آثار این مرکز رجوع می کنند و جمع زیادی از پژوهشگران جوان در این دارالحدیث حضور دارند و آثار عجیبی همچون موسوعه پیامبر اکرم(ص) و امام علی(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های آیت الله ری شهری به روایت شریعتمداری

ویژگی های آیت الله ری شهری به روایت شریعتمداری