مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 18:022022-03-31فرهنگي

شمارش معکوس برای جلوه گری 200 هزار لاله رنگارنگ در کرج


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از برپایی هشتمین جشنواره لاله در بوستان چمران شهر کرج از 15 فروردین ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون محمدی اظهار کرد: برای برگزاری جشنواره لاله بیش از 200 هزار پیاز لاله در 40 واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل های بوستان چمران شهر کرج کاشته شده است که از 15 فروردین ماه امسال با به گل نشستن آن میزبان شهروندان و گردشگران خواهیم بود.

وی با اشاره به برپایی این جشنواره با همکاری و مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، افزود: پس از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا با واکسیناسیون گسترده مردم امکان برگزاری دوباره ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی و این جشنواره در سال جاری فراهم شد، امیدداریم در نیمه دوم فروردین ماه امسال نیز با آغاز ماه مهمانی خدا و برپایی این جشنواره میزبان خوبی برای شهروندان و گردشگران باشیم.

محمدی با بیان اینکه هرساله جشنواره لاله های کرج با استقبال بی نظیر شهروندان و گردشگران روبه رو می شود، یادآور شد: این جشنواره پس از برگزاری موفق هفت دوره به نمادی برای استان البرز تبدیل شده و به نام شهر گردشگری گل شناخته شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای جلوه گری 200 هزار لاله رنگارنگ در کرج

شمارش معکوس برای جلوه گری 200 هزار لاله رنگارنگ در کرج