مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 17:522022-03-31دانش

آمادگی دانشگاه های اردبیل برای تحصیل حضوری دانشجویان


دانشگاه های استان اردبیل آماده پذیرش دانشجویان برای تحصیل حضوری از 14 فروردین 1401 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نشست عصر پنجشنبه رؤسای دانشگاه های استان اردبیل، رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ابتدای سال تحصیلی آموزش حضوری دارند، اظهار کرد: به غیر از ایام کرونایی با رنگ قرمز که منجر به تعطیلی آموزش حضوری شد، ما در سایر ایام برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارگاه ها و آزمایشگاه ها را مهیا کردیم تا نسبت به تحصیل و تهیه رساله و پایان نامه های خود اقدام کنند.

عزیز حبیبی تصریح کرد: با تاکید وزیر علوم از 14 فروردین در کنار حضوری بودن تحصیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، دانشجویان مقطع کارشناسی نیز در 2 هفته پایانی فروردین به تدریج با حضور و اسکان در خوابگاه ها تحصیل حضوری خود را پیگیری می کنند.

وی گفت: تحصیل دانشجویان در دانشگاه ها و حضور آنها در خوابگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود و ما نسبت به ضد عفونی و گندزدایی خوابگاه ها و مراکز دانشگاهی اقدام کردیم و همه تمهیدات آماده شده تا دانشجویان بتوانند تحصیل مناسبی را داشته باشند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی تزریق 2 دز واکسن برای حضور دانشجویان در سر کلاس های درس و تزریق 3 دز واکسن را برای اسکان در خوابگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه های اردبیل برای تحصیل حضوری دانشجویان

آمادگی دانشگاه های اردبیل برای تحصیل حضوری دانشجویان