مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 17:072022-03-31بين الملل

103تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی 24ساعت گذشته


یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که تجاوزات نیروهای ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته در جنوب حدیده به 103 مورد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم ادعای سعودی مبنی بر توقف عملیات های نظامی در یمن یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد تعداد تجاوزات جدید نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه های جنوب حدیده طی یک روز گذشته 103 مورد بوده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین   این منبع خطرنشان کرد: تخلفات جدید ائتلاف سعودی شامل پرواز هواپیماهای جاسوسی در حریم هوایی حیس و الجبلیه و همچنین انجام چهار حمله با این هواپیماها می شود .

وی در ادامه افزود: 7مورد از دیگر تجاوزات ائتلاف سعودی با گلوله توپخانه و 80 مورد دیگر نیز با شلیک گلوله های مختلف به ثبت رسیده است .

دو روز قبل نیز 115 تجاوز جدید از سوی نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه های جنوب حدیده صورت گرفته بود؛ طی آن ها هواپیماهای شناسایی ائتلاف سعودی به منطقه حیس در جنوب استان ساحلی حدیده در غرب یمن حمله کرده بودند.

علاوه بر این نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی مناطق تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی را با شلیک 84گلوله موشک و توپ بمباران کردند؛ این ائتلاف تخلفات دیگری نیز نظیر ایجاد استحکامات رزمی در منطقه حیس و منطقه مکبانه در غرب استان تعز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی 24ساعت گذشته

103تجاوز ائتلاف سعودی در یمن طی 24ساعت گذشته