مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 16:372022-03-31اقتصادي

20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در شورای اداری شهرستان سبزوار اظهار کرد: حدود 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: یکی از محورهای تحقق شعار  تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی است.

وزیر جهاد با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرآوری ارزش افزوده ایجاد می کند، عنوان کرد: از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت می شود که پای کار آیند.

ساداتی نژاد با بیان اینکه ارتقای زیرساخت شهرک های کشاورزی نقش مهمی در تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین دارد، افزود: 500 میلیارد ریال در این راستا از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری برای خراسان رضوی دیده شده است.

وی ادامه داد: خراسان رضوی یکی از قطب های تولیدی گیاهان دارویی کشور است، لذا  توسعه کشت این گیاهان در کنار توجه به زنجیره های تولید با ظرفیت شرکت های دانش بنیان پیگیری می شود.

وزیر جهاد خاطرنشان کرد: با توجه به  اقلیم نیمه خشک در خراسان رضوی و اهمیت مرمت و بهسازی قنوات در تامین پایدار منابع آب بخش کشاورزی، حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار و در حوزه بیابان زدایی و کنترل سیلاب با هدف تقویت منابع آب زیرزمینی سه هزار و 500 میلیارد ریال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی

20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه کشاورزی خراسان رضوی