مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:422022-03-31اقتصادي

فرآیند ساخت واحدهای پایین دستی پتروشیمی دهلران آغاز شد


رییس هیئت رییسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت از آغاز فرآیند ساخت یک واحد 300 هزار تنی پلی اتیلن سنگین و یک واحد 300 هزار تنی پلی اتیلن سبک و یک واحد 150 هزار تنی تولید پروپیلن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، عبدالحسین بیات روز سه شنبه (نهم فروردین ماه) در چهاردهمین برنامه بازدید از شرکت های تابعه و طرح های آن ها، از پروژه های ایستگاه های تقویت فشار گاز دهلران، پتروشیمی دهلران، ان جی ال 3100 و نیروگاه صبا دهلران (پروژه های قطب غرب) بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان تاسیسات تقویت فشار گاز دهلران ضمن تبریک عید نوروز گفت: طرح های حوزه نفت و انرژی که روزگاری توسط غیرایرانی ها راهبری می شدند امروز توسط فرزندان این سرزمین اجرایی می شوند.

رییس هیئت رییسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به سوزانده شدن گازهای غنی و هدر رفت سرمایه کشور افزود: کارهای زیادی در حوزه نفت و انرژی انجام شده است اما کار انجام نشده همچنان فراوان است بنابراین این امور جز با کار جهادی و انقلابی به سامان نخواهد رسید.

بیات، کار و تلاش کارکنان واحدهای عملیاتی را ستودنی خواند و گفت: مقام معظم رهبری کار و تلاش در صنعت نفت را جهاد فی سبیل الله بیان فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند ساخت واحدهای پایین دستی پتروشیمی دهلران آغاز شد

فرآیند ساخت واحدهای پایین دستی پتروشیمی دهلران آغاز شد