مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:322022-03-31سياسي

بهره گیری از ساختارهای جدید برای ویژه برنامه های ماه رمضان


مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: امسال از ساختارهای جدیدتری برای برنامه های افطار شامل قصه، داستانک، نمایش نامه های کوتاه، روایت های صدر اسلام و غیره استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا آیینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: مانند سال های گذشته برنامه های ماه مبارک رمضان حال و هوای خاص خود را در شبکه استانی خاوران خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در رسانه دو اوج برنامه سازی داریم که تمامی پرسنل را درگیر می سازد که یکی از این زمان ها ایام عید نوروز و دیگری ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: کار مضاعفی امسال با نزدیکی این دو زمان برای همکاران صدا و سیمای استان ایجاد شده است.

آیینه دار افزود: پخش ویژه برنامه های افطار از محل امامزادگان با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند؛ باید بقاع متبرکه تبدیل به قطب فرهنگی شوند پخش می شود.

وی ادامه داد: زیرساخت لازم تا امسال فقط در طبس مستقر بوده ولی امسال پیش بینی شده تا زیرساخت لازم در امامزادگان باقریه بیرجند نیز ایجاد شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اضافه کرد: هنوز زیرساخت فنی فیبرهای نوری این مکان ایجاد نشده و امیدواریم به نیمه های ماه مبارک رمضان برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ساختارهای جدید برای ویژه برنامه های ماه رمضان

بهره گیری از ساختارهای جدید برای ویژه برنامه های ماه رمضان