مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:222022-03-31سياسي

عقب ماندگی از تحولات جهانی، عامل هذیان گویی رژیم تروریستی آمریکا علیه سپاه است


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت روز 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، عقب ماندگی آمریکا از تحولات جهانی را عامل هذیان گویی این رژیم تروریستی و مافیایی علیه این نهاد مردمی و انقلابی دانست.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت روز 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، عقب ماندگی آمریکا از تحولات جهانی را عامل هذیان گویی این رژیم تروریستی و مافیایی علیه این نهاد مردمی و انقلابی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام 2500 ساله شاهنشاهی در 22 بهمن 57 و رای قاطع 98/2 درصدی ملت ایران در یکی از کم نظیرترین انتخابات های تاریخ معاصر، نظام مقدس جمهوری اسلامی در 12 فروردین ماه سال 1358 تشکیل شد و خروج کشور از مسیر بن بست ناشی از سلطه امریکا و بیگانگان و ورود به مسیر شکوفایی و پیشرفت رقم خورد و به مدد هویت اسلامی و ایرانی و تأسی به تعالیم اسلام ناب محمدی (ص)، الگویی نوین و خارج از اراده ابرقدرت های شرق و غرب برای اداره کشور فراروی ایران عزیز قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران با همه چالش های داخلی و بیرونی ناشی از دشمنی ها، فتنه سازی ها و بحران آفرینی های نظام سلطه و استکبار، بر خلاف سایر انقلاب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی از تحولات جهانی، عامل هذیان گویی رژیم تروریستی آمریکا علیه سپاه است

عقب ماندگی از تحولات جهانی، عامل هذیان گویی رژیم تروریستی آمریکا علیه سپاه است