مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-31سياسي

کلنگ زنی احداث 900 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فریمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از مشهد، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین کلنگ زنی احداث 900 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرستان فریمان اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در کشور و شهرستان فریمان، ایثارگران فاقد مسکن در اولویت برخورداری از این طرح قرار می گیرند.

 وی گفت: اصولا در هر پروژه ای مسوولان طرح های مسکن باید توجه داشته باشند که باید ابتدا ایثارگران فاقد مسکن را شناسایی کرده و برای تامین مسکن آنها اقدام کنند.

معاون رییس جمهور در دومین روز سفر هیات دولت به خراسان رضوی ضمن حضور در آیین آغاز عملیات مرحله نخست احداث پروژه مسکن ملی در فریمان، در جریان روند اجرایی طرح پنج مرحله ای نهضت ملی مسکن این شهرستان قرار گرفت.

در مرحله نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن فریمان، 900 واحد با مساحت کل عرصه سه هزار و 300 متر مربع ساخته می شود، هر واحد در مجموعه های 2 واحدی روی پیلوت، 90 مترمربع مساحت خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل فرمانداری فریمان با جمعی از مردم این شهرستان دیدار کرده و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

   انتهای پیام/70079/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث 900 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فریمان

کلنگ زنی احداث 900 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در فریمان