مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-31حوادث

اطفا حریق در سوپر مارکتی در خیابان تختی همدان


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از اطفاء حریق در یک سوپر مارکتی در خیابان همدان با حضور 3 اکیپ از آتش نشانان خبرداد.

- سید صادق پورسینا، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: ساعت 11:06 دقیقه ظهر امروز پنجشنبه 11 فروردین یک مورد آتش سوزی در یک سوپر مارکت واقع در خیابان تختی به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله پس از اعلام گزارش اولین تیم با وجود ترافیک سنگین در ساعت 11:10 در محل آتش سوزی حضور داشته و عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این آتش سوزی ضایعه جانی نداشت، ادامه داد: عملیات اطفاء حریق با حضور 13 نفر از 3 اکیپ 3 ایستگاه آتش نشانی در مدت زمان حدود یک ساعت و نیم صورت گرفت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز کرد: علت حادثه هنوز در دست بررسی است ولی به دلیل مهمانپذیر بودن طبقه فوقانی مغازه از اهمیت زیادی برخوردار بود که با ورود به موقع آتش نشانان خسارت و آسیب جانی نداشت.

پورسینا افزود: هنگام وقوع آتش سوزی صاحب مغازه در محل حضور نداشته و مغازه تعطیل بوده و همسایگان مغازه اعلام گزارش کردند.

وی با بیان اینکه بافت سنتی شهری نیاز به ایمن سازی دارد، خاطر نشان کرد: آسیب پذیر بودن بافت سنتی بر کسی پوشیده نیست البته خوشبختانه همدان در این خصوص وضعیت مطلوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفا حریق در سوپر مارکتی در خیابان تختی همدان

اطفا حریق در سوپر مارکتی در خیابان تختی همدان