مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-31سياسي

بستر برای حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین فراهم است


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بر دانش بنیان کردن تولید و بسترسازی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عباسی، نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا به همراه عبدالرضا روشن نژاد سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و علی اکبر ندرلو مدیر شرکت خدمات حمایتی استان البرز از مجتمع شیمیایی آبیک بازدید کردند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی با همراهی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و جمعی از مسئولین استانی، ضمن دیدار با مدیر و کارکنان مجتمع شیمیایی آبیک مستقر در استان البرز با تبریک سال نو و قدردانی از تلاش و زحمات مسئولین، فعالان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، در بازدید از خط تولید سموم و مجموعه انبارهای مجتمع شیمیایی آبیک، در جریان روند فعالیت های این مجتمع و مسائل مربوط به تأمین، ذخیره سازی و نگهداری نهاده ها و محصولات تولیدی مجتمع، شامل سموم و کودهای شیمیایی قرار گرفت.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این بازدید بر دانش بنیان کردن تولید و بسترسازی برای حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر برای حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین فراهم است

بستر برای حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین فراهم است