مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-31اقتصادي

رونق جشنواره های گردشگری در خلخال


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال گفت: در 2 ماه گذشته شاهد رونق جشنواره های بومی و محلی گرشگری در شهرستان خلخال بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی درویشی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از محل اجرای برنامه نوروزگاهی شهرستان خلخال اظهار کرد: پس از 2 سال رکود و توقف برنامه های شاد و نشاط آور به دلیل محدودیت های کرونایی، در 2 ماه گذشته برگزاری این جشنواره ها در خلخال رونقی دوباره گرفته است.

وی تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون پنج جشنواره با عناوین مختلف با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در این شهرستان برگزار شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلخال گفت: این جشنواره ها با همکاری بخشداری ها، دهیاری ها و تشکل های مردمی با هدف احیای آیین های سنتی منطقه، استفاده از ظرفیت های طبیعی تمام فصول سال و معرفی جاذبه های گردشگری به مسافران برگزار می شود.

درویشی افزود: امروز جشنواره ای با عنوان نوروزگاه 2 با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای خوجین در محل منطقه نمونه گردشگری ازناو برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جشنواره نوروزگاه سه نیز قرار است جمعه 12 فروردین در روستای هدف گردشگری خمس و نوروزگاه چهارشنبه در روستای باستانی شال در بخش شاهرود برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق جشنواره های گردشگری در خلخال

رونق جشنواره های گردشگری در خلخال