مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-31سياسي

لزوم تربیت کنشگر فرهنگی/ در جهاد تبیین ما اکانت فیک نمی سازیم


همدان_قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت:در جهاد تبیین بنر نمی زنیم بلکه حرف حساب باید زد،در جهاد تبیین اکانت فیک نمی سازیم، کنشگر حقیقی تربیت می کنیم و ارتباط چهره به چهره ایجاد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی ظهر پنجشنبه در گردهمایی بزرگ روایت امید که با حضور مبلغین استان همدان و مسئولین استان برگزار شد اظهار کرد: در جنگ ترکیبی که هافمن از سال 2017 رونمایی کرد و مجلات تخصصی به عنوان جنگ های شناختی به آن پرداخته اند عمده تمرکز دشمن تغییر نظام اولویت است.

وی با بیان اینکه در جنگ های جدید در نقشه و طراحی جدید باید نقشه دشمن را بشناسیم، افزود: اگر دشمن و طراحی آن را نشناسیم میدان جنگ را نمی توانیم تشخیص بدهیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه نوع مواجهه دشمن با انقلاب اسلامی ترکیبی است، افزود: دشمن در حوزه استقلال این مسئله را دارای هزینه می داند و برای تخریب مسئله استقلال بصورت جدی ورود کرده است و به همین دلیل باید برای برخورد در جنگ شناختی مطالعه کنیم و بدون مطالعات پیوسته قطعاً موفق نخواهیم بود.

وی با تصریح ب اینکه حضور ما در حوزه جهاد تبیین آسان و قابل تحقق و توسعه است، اضافه کرد: جهاد تبیین یک مسئله سهل و ممتنع است زیرا اگر مردم تحت اشراف روحانیت، اساتید حوزه و دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت کنشگر فرهنگی/ در جهاد تبیین ما اکانت فیک نمی سازیم

لزوم تربیت کنشگر فرهنگی/ در جهاد تبیین ما اکانت فیک نمی سازیم