مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-31ورزشي

زنان، ورزشگاه ها و زیرساخت هایی که ساخته نمی شوند


افرادی نظیر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، بهتر است با خودشان و خلق الله صادق تر باشند و مدام بر طبل فقدان زیرساخت های لازم برای حضور زنان در ورزشگاه ها نکوبند.

- افرادی نظیر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، بهتر است با خودشان و خلق الله صادق تر باشند و مدام بر طبل فقدان زیرساخت های لازم برای حضور زنان در ورزشگاه ها نکوبند.

چون زیرساخت های لازم، نرم افزاری و ایدئولوژیک اند نه سخت افزاری و تکنولوژیک.

عصر ایران؛ هومان دوراندیش- خانم فاطمه رحمانی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، نوشته است: حواشی پیش آمده برای حضور تماشاچیان و به طور ویژه بانوان در بازی ایران و لبنان، ناشی از عدم تصمیم قاطع وزارت ورزش است.

بارها گفته شده است ایجاد زیرساخت های لازم و بسترهای فرهنگی از الزامات حضور بانوان در ورزشگاه است که با درایت و برنامه ریزی ایجاد نشده است.

وزارت ورزش در این زمینه باید پاسخ گو باشد.

قصه زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه ها ، حدیثی کهنه و ملال آور است که نه برای حل مشکل بلکه برای تداوم مشکل مطرح می شود و در واقع توجیه و دستاویزی است برای ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه ها.

از زمانی که محمد خاتمی رییس جمهور ایران شد و اصلاح طلبان از حضور زنان در ورزشگاه ها دفاع کردند، اصول گرایان مدام می گویند زیرساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان، ورزشگاه ها و زیرساخت هایی که ساخته نمی شوند

زنان، ورزشگاه ها و زیرساخت هایی که ساخته نمی شوند