مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-31اجتماعي

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد تمامی کامیون ها در روز طبیعت در معابر شهر تهران خبر داد و همچنین طرح جدید جناغی پلیس برای منظم تر کردن ورود به بوستان ها و برخورد با تخلفاتی که بیشتر در این روز توسط رانندگان انجام می شود را تشریح کرد.

- سرهنگ محمد رازقی در گفت وگو با ایسنا، در باره تمهیدات، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز شنبه 13 فروردین ماه و روز طبیعت گفت: با توجه به شرایط فعلی کرونا و ممنوعیتی که طی دو سال گذشته به خاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود داشت، پیش بینی می شود که حضور شهروندان در پارک ها و بوستان های سطح شهر تهران بیش از پیش باشد.

وی ادامه داد: همچنین از فردای روز طبیعت، ماه مبارک رمضان و شروع فعالیت مدارس خواهد بود که سبب می شود مراجعه به پارک و بوستان و تفرج گاه ها بیش از پیش باشد به همین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تدابیر خاصی را در نظر گرفته است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در سال جاری نوعی محدودیت داریم که بر اساس آن در برخی معابر به ناچار محدودیت تردد را اعمال می کنیم تا بتوانیم مدیریت بهتری در آن محل داشته باشیم.

اکثر پارک و بوستان های مهم شهر تهران از جمله چیتگر، سرخه حصار، یاس فاطمی شمالی و جنوبی، ولایت و همچنین پارک هایی که دارای مساحت و وسعت زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت