مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-31اقتصادي

توافق با وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه خرما با قیمت مناسب در ماه رمضان


رییس انجمن ملی خرما ایران با بیان اینکه خرمای مورد نیاز ماه مبارک رمضان تامین شده است، گفت: در توافقی با وزارت جهاد کشاورزی، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای خرما را با قیمت های مناسب عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما،  محسن رشیدفرخی درباره خرما مورد نیاز ماه مبارک رمضان افزود: در سال 1400، یک میلیون و 250 هزارتن خرما همانند هر سال در کشور تولید شده است و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

رییس انجمن ملی خرما ایران تصریح کرد: به همین منظور جلساتی با معاونت های تنظیم بازار جهاد کشاورزی و میادین میوه و تره بار شهرداری برگزار شد و آمادگی خود را برای عرضه مستقیم کالا اعلام کردیم و مقرر شد به کسانی که ستاد تنظیم بازار معرفی می کند به هر میزان که بخواهند خرما ارایه شود.

وی افزود: همچنین توافق شد برای ارایه خدمات به روزه داران فروشگاه های زنجیره ای خرما با سود معمول و قیمت های مناسب عرضه کنند.

رشید فرخی با بیان اینکه خرما به اندازه کافی موجود است گفت: انجمن به وزارت جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کرد که خرما به میزان لازم درب سردخانه ها در مبادی خروجی با قیمت های مناسب در اختیارشان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تورم در چهارسال اخیر، خرما کمترین افزایش قیمت را داشته است افزود: در صورتی که خرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه خرما با قیمت مناسب در ماه رمضان

توافق با وزارت جهاد کشاورزی برای عرضه خرما با قیمت مناسب در ماه رمضان