مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-31اجتماعي

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت را تشریح کرد و گفت: با تخلفات رانندگان که خط قرمز پلیس است در این روز به جد برخورد می شود.

- در خصوص تمهیدات، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز شنبه 13 فروردین 1401 و روز طبیعت بیان داشت: با توجه به شرایط خاصی که امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی و ممنوعیت دو سال گذشته بخاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پیش بینی می گردد حضور شهروندان در پارک ها و بوستان های سطح شهر تهران افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین از فردای روز طبیعت شروع ماه مبارک رمضان را و شروع و آغاز مجدد مدارس را خواهیم داشت که سبب می شود مراجعه به پارک ها و بوستان ها و تفرج گاه ها بیشتر باشد و روز طبیعت شلوغ تری را در این مراکز شاهد باشیم.

سرهنگ رازقی ادامه داد: به مین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تدابیر خاصی را در نظر گرفته است که امسال نوعی محدودیت داریم که در برخی معابر به ناچار محدودیت تردد اعمال تا بتوانیم مدیریت بهتری در آن محل داشته باشیم که اکثر پارک ها و بوستان های مهم شهر تهران از جمله پارک چیتگر، پارک سرخه حصار، پارک یاس فاطمی شمالی و جنوبی و پارک ولایت و پارک هایی که وسعت زیادی دارد و مراجعه به آنها زیاد است پلیس از لحاظ ورود به این پارک ها طرح جناغی را اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت