مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-31سياسي

انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی عجین شده است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه پیدایش انقلاب از درخشنده ترین پدیده های بعداز بعثت است، گفت: انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی هجین شده است.

- ، حجت الاسلام علیرضا ادیانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی و تبریک سال جدید اظهار داشت: پیدایش انقلاب اسلامی از جمله درخشنده ترین پدیده های بعد از بعثت پیامبر بوده و از شیرین ترین ثمرات انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی که با فرهنگ عاشورایی عجین شده است.

وی با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومتِ متکی بر آرای واقعی مردم و روز به ثمر نشستن خون شهیدانی است که مقابل حکومت طاغوت پهلوی از جان خود گذشتند تا با مشارکت آحاد مردم، حکومت عدل اسلامی در ایران استقرار یابد عنوان کرد: در کالبدشکافی تعاریف انقلاب به مؤلفه هایی نظیر دگرگونی بنیادین و ساختاری، تغییر نهادها، جابجایی نخبگان، خشونت و بی نظمی و… برمی خوریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای یگانه و بی همتا در روزگار معاصر و عظیم ترین حادثه تاریخی چند دهه اخیر بوده است.

که از بدو تکوین تا روزگار شکوفایی انقلاب اسلامی، نگاه های موافق و مخالف به شکلی بدیع و بی نظیر بدان جلب شده و از این رهگذر آثاری متفاوت از حیث روایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی عجین شده است

انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی عجین شده است