مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:122022-03-31اقتصادي

منتظر تصمیم برای تمدید فصل صید ماهیان استخوانی هستیم/صید 1600 تن


مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به درخواست برای افزایش زمان صید ماهیان استخوانی گفت: منتظر تصمیم کمیته صید سازمان شیلات هستیم.

- با اشاره به اینکه فصل صید ماهیان استخوانی تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، درباره تمدید و یا پایان فصل صید گفت: پایان فصل صید و بهره برداری از دریا توسط شرکت های پره سه استان های شمالی 15 فروردین خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و کاهش شدید صید ماهیان استخوانی از دریای خزر در سه استان شمالی، درخواست هایی از شرکت های تعاونی و اتحادیه پره برای تمدید فصل صید داشتیم که به کمیته صید سازمان شیلات کشور ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آغاز و پایانه فصل صید در کمیته مدیریت صید کشور بررسی و ابلاغ می شود، منتظر اظهار نظر نهایی این کمیته درباره پایان فصل صید هستیم.

اسحاقی یادآور شد: متأسفانه در فصل صید جاری شاهد کاهش صید بودیم و علاوه براین در رودخانه های شاخص شیلاتی، مشغول صید مولد برای استحصال تخم و تکثیر در مراکز بازسازی هستیم و هنوز نتوانستیم به نقطه مطلوب برسیم، پیش بینی می شود مدت صید تمدید شود.

مدیرکل شیلات مازندران با اظهار اینکه کاهش شدید صید ماهیان استخوانی چالش های زیادی برای شرکت های تعاونی پره رقم زد، افزود: امیدواریم با مصوبات سفر ریاست جمهور در زمینه این شرکت و تخصیص منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر تصمیم برای تمدید فصل صید ماهیان استخوانی هستیم/صید 1600 تن

منتظر تصمیم برای تمدید فصل صید ماهیان استخوانی هستیم/صید 1600 تن