مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-31سياسي

خدمت رسانی دانشجویان جهادگر خراسان رضوی به مردم کوهسرخ در ایام نوروز


علی دشتی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردوی جهادی نوروزی در قالب طرح عهد خدمت خبر داد و گفت: - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری اردوی جهادی در منطقه کوهسرخ مشهد و با مشارکت بیش از 2500 نفر از دانشجویان استان خبر داد.

علی دشتی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری اردوی جهادی نوروزی در قالب طرح عهد خدمت خبر داد و گفت: این طرح به صورت کشوری برگزار می شود و قرار است جهادگران خراسان رضوی به صورت متمرکز به مردم منطقه کوهسرخ خدمت رسانی کنند.

دشتی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی سراسری از پنج تا 12 فروردین برگزار می شود، افزود: دختران شرکت کننده در این اردو در فعالیت های فرهنگی، آموزشی و هنری را پیگیری می کنند و پسران هم به فعالیت های عمرانی و .

می پردازند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی گفت: مردم منطقه کوهسرخ و روستا های اطراف آن به طور ویژه به کار کشاورزی و دامداری مشغول هستند بنابراین بخشی از خدمات ما در این زمینه ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی دانشجویان جهادگر خراسان رضوی به مردم کوهسرخ در ایام نوروز

خدمت رسانی دانشجویان جهادگر خراسان رضوی به مردم کوهسرخ در ایام نوروز