مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-31حوادث

7 میلیارد ریال کالای قاچاق در میامی کشف شد


فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد، گفت: این کالاها شامل تلویزیون، مایکروفر و لوازم منزل بود که با هوشیاری ماموران کشف شد.

- ، سرهنگ حسین عجم صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: یک دستگاه خودروی نیسان در حین گشت زنی مأموران انتظامی در طرح ویژه نوروزی مقابله با قاچاق کالا متوقف و از این خودرو، مقادیری لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه از این خودرو 14 دستگاه تلویزیون کشف شد، تاکید کرد: چهار دستگاه مایکروفر، یک دستگاه ایرکاندیشن چهار ماشین لباسشویی و سه ماشین ظرف شویی نیز از این خودروی باری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ناجا در اجرای طرح نوروزی و مقابله با قاچاق کالا و ارز اهتمام ویژه ای دارد، تاکید کرد: در جریان این پرونده یک نفر دستگیر و همراه با لوازم مکشوفه به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

عجم درباره وضعیت ترافیکی نوروزی میامی نیز توضیح داد: همزمان با بازگشت مسافران و همچنین موج پایانی سفرهای نوروزی، محورهای مواصلاتی شهرستان دارای ترافیک پرحجم اما روان است و خوشبختانه مسافران نوروزی در حال تردد بدون مشکل هستند از سوی دیگر توص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیارد ریال کالای قاچاق در میامی کشف شد

7 میلیارد ریال کالای قاچاق در میامی کشف شد