مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-31سياسي

محقق شدن آرزوی مادر شهید در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لنده+فیلم


استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد جاده دسترسی به مزار شهید نوری در یکی از روستاهای شهرستان لنده آسفالت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده که به شهرستان لنده سفر کرده بود با حضور در روستای گَرک به مقام شامخ شهید نردعلی نوری ادای احترام کرد.

آسفالت شدن جاده دسترسی به مزار این شهید والامقام آرزویی بود که مادر این شهید بزرگوار داشت که استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد جاده دسترسی به مزار شهید والامقام نوری که در منطقه صعب العبوری قرار دارد قبل از فصل زمستان آسفالت شود.

احمدزاده از اختصاص 6 میلیارد تومان توسط استانداری استان به جاده گَرک خبر داد و گفت: طول جاده 7 کیلومتر است که 3 کیلومتر آن تا پایان اردیبهشت آسفالت می شود و مابقی باید زیرسازی و آسفالت شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در انتهای این جاده قبر شهید نوری قرار داد و چون مادر شهید نابینا و ناتوان است و جاده دسترسی مناسبی برای اینکه سر قبر شهید برود وجود ندارد با آسفالت و زیرسازی جاده این مشکل رفع و آرزوی این مادر تحقق پیدا می کند.

وی بیان کرد: البته قرار است قبل از اینکه جاده را زیرسازی و آسفالت کنیم گریدر در این قسمت کار کند و دسترسی خاکی ایجاد شود تا به فضل الهی جاده به طور اساسی زیرسازی و آسفالت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق شدن آرزوی مادر شهید در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لنده+فیلم

محقق شدن آرزوی مادر شهید در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لنده+فیلم