مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:222022-03-31فرهنگي

روایت بازیگر «زیرخاکی» از واژگان مادربزرگش/ از خارج بازخورد داشتم


گیتی قاسمی بازیگر نقش «کشور» در سریال «زیرخاکی» از کلیدواژه هایی که برخی از آن ها را از سخنان مادربزرگش وام گرفته است سخن گفت.

- گیتی قاسمی بازیگر نقش کشور در سریال زیرخاکی از کلیدواژه هایی که برخی از آن ها را از سخنان مادربزرگش وام گرفته است سخن گفت.

گیتی قاسمی بازیگر سریال زیرخاکی درباره حضورش در این مجموعه که این شب ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود به خبرنگار مهر بیان کرد: مردم خیلی این سریال را دوست دارند من این چند روز با طیف های مختلف و طبقات مختلفی از مردم دیدار داشتم و همه بازخوردهای خوبی دادند.

وی درباره جذابیت های نقش خودش برای مردم بیان کرد: مردم کل کار را خیلی دوست دارند و زیرخاکی سریال محبوبی است اما در بازی من، لهجه برایشان مورد توجه قرار گرفته است.

قاسمی درباره کلمات قدیمی و سنتی در این سریال نیز بیان کرد: ایده و شروع استفاده از این واژگان با نظر خود آقای سامان کارگردان سریال بود و من هم برخی کلمات را پیشنهاد می دادم و می دانستم که در چه قالبی کار کنم.

سعی کردم از فرهنگ ملایری که مادربزرگم از آن بهره برده است استفاده کنم.

وی که خودش در ملایر متولد شده است درباره آشنایی با این فرهنگ عنوان کرد: من خودم سه سال بیشتر در ملایر زندگی نکردم بعد از آن به دزفول و بعد تهران رفتم اما همانطور که گفتم بخشی از این واژگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بازیگر «زیرخاکی» از واژگان مادربزرگش/ از خارج بازخورد داشتم

روایت بازیگر «زیرخاکی» از واژگان مادربزرگش/ از خارج بازخورد داشتم