مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-31اقتصادي

اختصاص سهم یک درصدی از محل فروش معادن به روستاها


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از اختصاص سهم یک درصدی از محل فروش معادن به روستاهای معدنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از اختصاص سهم یک درصدی از محل فروش معادن به روستاهای معدنی خبر داد.

 سیدامیرحسین مدنی گفت: روستاهای معدنی در کشور  باید بر اساس قانون برنامه ششم و قانون معادن از عواید استخراج معدن برخوردار شوند.

وی در جریان بازدید از معدن سنگ آهن تنورجه شهرستان کوهسرخ افزود: روستاهای معدنی به دلیل استخراج معادن، آلودگی زیست محیطی و آسیب به زیرساخت ها را تحمل می کنند به همین دلیل قانون مصوب شده تا بخشی از عواید این معادن برای توسعه و کمک به زیرساخت های این روستاها هزینه شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به اینکه اختصاص درصدی از عواید استخراج معادن به روستاها منجر به توزیع ثروت برای توسعه و محرومیت زدایی در روستاها می شود، ابراز کرد: حدود چهار ماه قبل در راستای دستور ریاست جمهور، نامه ای به استانداری های سراسر کشور زده شد تا سهم یک درصد از محل فروش معادن به همان منطقه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه سال گذشته باید 4 هزار میلیارد تومان از محل قانون پرداخت یک درصد از فروش معادن به همان مناطقی که معادن در آن فعال است اختصاص می یافت، خاطر نشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهم یک درصدی از محل فروش معادن به روستاها

اختصاص سهم یک درصدی از محل فروش معادن به روستاها