مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:572022-03-31اجتماعي

کاهش بسیار محسوس تصادفات در موج دوم سفرهای نوروزی یزد


فرمانده انتظامی استان یزد همراهی مردم و مسافران نوروزی با پلیس را عامل کاهش بسیار محسوس تصادفات در موج دوم سفرهای نوروزی خواند.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان و مسافران نوروزی با پلیس در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی مردم به خصوص مسافران نوروزی با پلیس، در نیمه دوم تعطیلات شاهد کاهش بسیار محسوس تصادفات بوده ایم.

وی در ادامه ضمن اشاره به نزدیکی ایام پایانی نوروز و فرا رسیدن روز 13 فرورودین، افزود: پلیس در روز 13 فروردین تمهیدات خاصی را در بحث امنیتی و ترافیکی اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پیشگیری از حوادث جاده ای و حفظ امنیت خانواده ها و مسافران از اولویت های اصلی پلیس در این روز است و پلیس تلاش دارد با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و حضور پررنگ و موثر از بروز حوادث، جرایم و تصادفات پیشگیری کند.

بهدانی فرد از مسافران نورزی به ویژه همشهریان درخواست کرد که بازگشت خود از سفر را به روزهای آخر تعطیلات موکول نکنند.

وی خاطرنشان کرد: خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ از جمله تخلفات حادثه ساز است که انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی را برای خود، خانواده و دیگران رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بسیار محسوس تصادفات در موج دوم سفرهای نوروزی یزد

کاهش بسیار محسوس تصادفات در موج دوم سفرهای نوروزی یزد