مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-31سياسي

39 هزار مسافر در خراسان شمالی اقامت کردند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از اقامت 39 هزار و 648 مسافر نوروزی در اقامتگاه های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها از اقامت 39 هزار و 648 مسافر نوروزی در اقامتگاه های استان خبر داد و اظهارکرد: این اقامتگاه ها شامل اقامتگاه های سنتی، مهمان پذیرها، هتل ها، مجتمع های گردشگری، هتل آپارتمان ها، بوم گردی ها، مسافرخانه ها، مدارس و اقامتگاه های موقت است.

وی با بیان اینکه بازدید از موزه های استان در نوروز چشمگیر بوده، گفت: از 25 اسفند تا 9 فروردین، بیش از 81 هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و 69 هزار و 322 نفر از آثار طبیعی خراسان شمالی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهای مشترک بر تأسیسات گردشگری افزود: در این بازه زمانی 366 فقره بازدید و سرکشی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی استان صورت گرفته است که 15 فقره مورد تشویق، 85 مورد تذکر و 8 مورد اخطار کتبی دریافت کردند.

مستوفیان با بیان این که در ایام نوروز 6 موزه خراسان شمالی میزبان گردشگران و هم استانی ها است، خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 هزار مسافر در خراسان شمالی اقامت کردند

39 هزار مسافر در خراسان شمالی اقامت کردند