مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-31سياسي

صداوسیمای لرستان برنامه های ویژه ای برای ماه رمضان پخش می کند


مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: صداوسیمای مرکز لرستان برای ماه میهمانی خدا برنامه های متنوعی را در حوزه سیما، رادیو، خبر و فضای مجازی تهیه و تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علیرضا شیروی مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در تشریح ویژه برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: ماه بندگی ویژه افطار، تمنا ویژه سحر ، آموزه هایی از قرآن کریم ، جزء خوانی قرآن از ویژه برنامه های سیمای مرکز لرستان است.

وی افزود: جزء خوانی و ترتیل قرآن هر روز به تهیه کنندگی فرزادفراهانی، با حضور قاریان برجسته استانی از ساعت 18 به مدت یک ساعت به صورت زنده از حسینیه ثارالله سپاه خرم آباد پخش می شود؛ ماه بندگی ، ویژه برنامه افطار به تهیه کنندگی مانیا سپهوند هر روز قبل از اذان مغرب، به صورت زنده پخش می شود؛ ترویج فرهنگ نیکوکاری و کمک های خیرین (گزارش از خیرین)، بحث کارشناسی مذهبی، مهمانان رمضانی، بخش گزارشی و پخش زنده اذان مغرب با حضور موذنین استان ازآیتم های این برنامه هستند.

شیروی ادامه داد: آموزه هایی از قرآن کریم از برنامه های تولیدی ویژه ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی امیرحسین هاشمی گیلان است که جلسات تفسیر قرآن کریم نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد را از ساعت 20:20 به مدت 30 دقیقه به تصویر می کشد؛ برنامه تمنا ویژه سحره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیمای لرستان برنامه های ویژه ای برای ماه رمضان پخش می کند

صداوسیمای لرستان برنامه های ویژه ای برای ماه رمضان پخش می کند