مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-31بين الملل

نیویورک تایمز: آمریکا برای افتتاح کنسولگری در قدس و صحرای غربی تحت فشار است


روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که برخی از سران عرب از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در جریان سفرش به خاورمیانه، خواستند تا موضع صریحی در حمایت از افتتاح کنسولگری در قدس و صحرای غربی (منطقه ای در شمال غرب آفریقا و جنوب کشور مراکش که .

- روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که برخی از سران عرب از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در جریان سفرش به خاورمیانه، خواستند تا موضع صریحی در حمایت از افتتاح کنسولگری در قدس و صحرای غربی (منطقه ای در شمال غرب آفریقا و جنوب کشور مراکش که جبهه پولیساریو و دولت مراکش بر سر کنترل آن مناقشه دارند) اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اینکه بلینکن از هرگونه تعهدی در مورد زمان بازگشایی این دو کنسولگری اجتناب کرد، افزود: سرنوشت کنسولگری هایی که قبلا توسط ایالات متحده وعده داده شده بود، یکی در قدس و دیگری در صحرای غربی، منطقه مورد مناقشه بین مراکش و جبهه پولیساریو از روزهای اولیه دولت بایدن به حالت تعلیق درآمده است .

در ادامه این گزارش آمده است: نام این دو کنسولگری در برنامه بودجه میلیارد دلاری دولت بایدن برای حفظ امنیت سفارت خانه ها و مراکز دیپلماتیک آمریکا در سراسر جهان در سال 2023 ذکر نشده است و این می تواند به این معنی باشد که ممکن است تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: آمریکا برای افتتاح کنسولگری در قدس و صحرای غربی تحت فشار است

نیویورک تایمز: آمریکا برای افتتاح کنسولگری در قدس و صحرای غربی تحت فشار است