مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-31اجتماعي

154 هزار نفر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 154 هزار مسافر از مرزهای 5 گانه استان تردد کرده اند.

- ارومیه – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 166 هزار مسافر از مرزهای 5 گانه استان تردد کرده اند.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از 25 اسفندماه تاکنون 166 هزار مسافر از مرزهای بازرگان، رازی، تمرچین، سرو و پلدشت تردد کردند، افزود: بیشترین تردد از مرز بازرگان، رازی و تمرچین ثبت شده است.

وی ادامه داد: مرز بازرگان ماکو با حدود 63 هزار تردد و رازی خوی با نزدیک به 53 هزار تردد در کنار تمرچین پیرانشهر در ورودی شمال عراق با 22 هزار تردد بیشترین ترددها در این مدت را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: از این میزان 132 هزار فقره تردد مربوط به سه مرز آذربایجان غربی با ترکیه شامل بازرگان، رازی و سرو در شهرستان های ماکو، خوی و ارومیه بوده است.

شکری خاطرنشان کرد: پایانه مرزی سرو نیز با ثبت تردد بالغ بر 16 هزار نفر در رتبه چهارم قرار گرفته و مابقی ترددها نیز از پایانه مرزی پلدشت انجام شده است.

وی اضافه کرد: طبق آمار دریافتی از مرزهای استان، متوسط تردد روزانه ثبت شده در مرزهای آذربایجان غربی 11 هزار و 850 نفر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

154 هزار نفر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند

154 هزار نفر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند