مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-31اقتصادي

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه رمضان در استان اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هم زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی مردم، طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان اردبیل اجرا می شود.

- رامین صادقی پیش ازظهز امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: هم زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی مردم به ویژه اقلام لبنی، پروتیینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما ، میوه، سبزیجات و شیرینی های پرمصرف و مرسوم، طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان اردبیل اجرا می شود.

وی افزود: در راستای وظایف ذاتی با رویکرد پیشگیرانه، مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف استان اردبیل در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و انجام گشت های مشترک به هنگام و هدفمند با سایر دستگاه های ذی ربط استانی برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اتمام طرح نظارتی ویژه نوروز 1401 بیان کرد: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از 14 فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه رمضان در استان اردبیل

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه رمضان در استان اردبیل