مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-31اجتماعي

استخرهای کشاورزی محل امنی برای شنا و تفریحات نیست/13 بدر مراقب باشید


رییس اداره مهندسی زراعی و کارشناس ارشد استخرهای کشاورزی استان یزد گفت: ورود به استخرهای کشاورزی، منابع و محیط های آبی، به قصد شنا و تفریح، برای همه افراد با هر سن ومهارتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، با توجه به نزدیک شدن به روزهای 12 و 13 فروردین و روز طبیعت، توجه به استانداردهای لازم برای حفظ سلامتی خود از جمله الزاماتی است که همه افراد باید به آن دقت کنند.

حمیدرضا فهیمی راد کارشناس ارشد استخرهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: استخرهای کشاورزی و منابع و محیط های آبی به هیچ عنوان محل امنی برای شنا و تفریحات آبی نیست.

وی با اشاره به  اهمیت حفظ سلامت کودکان و خردسالان در سیزده بدر افزود: مراقبت از کودکان و خردسالان در روز طبیعت برای جلوگیری از ورود و حتی نزدیک شدن به استخرهای کشاورزی، منابع و محیط های آبی  ضروری است.

فهیمی گفت: با توجه به عمق زیاد، سطح بزرگ، درجه حرارت پایین آب و عدم شفافیت و لغزنده بودن استخرهای کشاورزی، منابع و محیط های آبی، ورود تمامی افراد با هر سن و مهارتی که در شنا داشته باشند ممنوع است چون خطر جدی غرق شدگی را در پی دارد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخرهای کشاورزی محل امنی برای شنا و تفریحات نیست/13 بدر مراقب باشید

استخرهای کشاورزی محل امنی برای شنا و تفریحات نیست/13 بدر مراقب باشید