مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-31اقتصادي

هدف گذاری رشد 12.5 درصدی حوزه صنعت و 10 درصدی بخش معادن و تجارت در سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران ارشد این وزارتخانه تأکید کرد: - وزیر صمت گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده به دنبال تحقق رشد 12.

5 درصدی حوزه صنعت و 10 درصدی بخش معادن و تجارت در سال 1401 هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران ارشد این وزارتخانه تأکید کرد: همه مدیران وزارتخانه مکلف هستند با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود و سازوکارهای طراحی شده، برای دستیابی به اهداف سال تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه مدیران وزات صمت در هر نقطه از کشور مسوول حوزه کاری خود در امور مرتبط با کسب وکارها هستند و باید به شکل فعال و پیگیرانه، دنبال رفع موانع پیش روی تولید و تجارت باشند.

فاطمی امین افزود: در تأمین زیرساخت های مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت، باید همه ظرفیت های ممکن فعال شوند و لازم است وضعیت واحدهای صنعتی به طور مستمر مورد رصد و پایش قرار گیرد.

وزیر صمت ادامه داد: مسوولیت همه امور مرتبط با سرمایه گذاری در استان ها بر عهده مدیران صمت استانی است و باید ضمن هدایت درست سرمایه گذارها، جانمایی واحدها بر اساس اصل توزیع متوازن در مناطق مختلف، انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری رشد 12.5 درصدی حوزه صنعت و 10 درصدی بخش معادن و تجارت در سال 1401

هدف گذاری رشد 12.5 درصدی حوزه صنعت و 10 درصدی بخش معادن و تجارت در سال 1401