مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-31سياسي

مشهد مقدس قطب گردشگری ایران اسلامی است


ضرغامی در مراسم افتتاح «ایوان سلام» در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد گفت: مشهد مقدس قطب گردشگری ایران اسلامی است و این به معنای ارزش، - ایسنا/خراسان رضوی ضرغامی در مراسم افتتاح ایوان سلام در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد گفت: مشهد مقدس قطب گردشگری ایران اسلامی است و این به معنای ارزش، اهمیت، جاذبه ها و مزیت های گردشگری این شهر است که بخش زیادی از آن مدیون وجود بارگاه ثامن الحجج(ع) است.

سیدعزت الله ضرغامی با بیان این مطلب اظهار کرد: گردشگری زیارت مربوط به وجود مقدس حضرت رضا (ع) است که هر طرح و برنامه ای بخواهد اجرا شود باید به این مزیت نسبی توجه شود.

وی ادامه داد: مشهد سالانه بیش از 30میلیون زائر دارد و در سونامی سفر نوروز امسال که گردشگری وضعیت فوق العاده ای پیدا کرد، با وجود قرار گرفتن 50 درصد مراکز اقامتی کشور در مشهد بدون کمک مسئولان امکان ایجاد بحران وجود داشت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: از تمام افراد و مسئولانی که کمک کردند تا مشکل بر طرف شود، تشکر می کنم.

ضرغامی اضافه کرد: مشهد مقدس قطب گردشگری ایران اسلامی است و این به معنای ارزش، اهمیت، جاذبه ها و مزیت های گردشگری این شهر است که بخش زیادی از آن مدیون وجود بارگاه ثامن الحجج(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد مقدس قطب گردشگری ایران اسلامی است

مشهد مقدس قطب گردشگری ایران اسلامی است