مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-31حوادث

کشف و ضبط 11 هزار کیلوگرم لاشه دام از کشتارگاه های استان اصفهان


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در بازه زمانی 14 اسفندسال گذشته تا 7 فروردین امسال بیش از 11 هزار کیلوگرم لاشه ضبطی در حوزه دام و بیش از 55 هزار کیلوگرم لاشه ضبطی در حوزه کشتارگاه های استان داشته ایم.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در بازه زمانی 14 اسفندسال گذشته تا 7 فروردین امسال بیش از 11 هزار کیلوگرم لاشه ضبطی در حوزه دام و بیش از 55 هزار کیلوگرم لاشه ضبطی در حوزه کشتارگاه های استان داشته ایم.

شهرام موحدی اظهار کرد: حجم کار متخصصان اکیپ های نظارتی که در بازه زمانی 14 اسفندماه تا 7 فروردین مشغول به فعالیت بودند، بیش از 18 هزار نفر ساعت بوده که همچنان این طرح با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد، چراکه خط قرمز حوزه دامپزشکی سلامت مردم است.

وی افزود: یکی از وظایفی که قانون گذار برعهده سازمان دامپزشکی کشور گذاشته، نظارت و کنترل های بهداشتی بر فرآورده های خام دامی است که قاعدتاً این فرآورده های خام دامی از دام زنده یا دام کشتار شده به دست آمده و می تواند، فرآورده های خام دامی خوراکی یا غیرخوراکی محسوب شود.

وی درباره فرآورده های خام دامی خوراکی، توضیح داد: نظارت های بهداشتی بر فرآورده های خام دامی توسط دامپزشکی استان اصفهان همیشه در طول سال به صورت جاری و با تیم هایی که به صورت 24 ساعته در حال نظارت هستند، در حال انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 11 هزار کیلوگرم لاشه دام از کشتارگاه های استان اصفهان

کشف و ضبط 11 هزار کیلوگرم لاشه دام از کشتارگاه های استان اصفهان