مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 09:022022-03-31اقتصادي

نرخ بارگیری سیمان در گمرک بوشهر شکسته شد


برای اولین بار در گمرکات استان بوشهر، بزرگ ترین محموله صادرات مواد معدنی به میزان 34 هزار و 500 تن سیمان فله در یک محموله صادراتی ارسال شد.

- ایسنا/بوشهر برای اولین بار در گمرکات استان بوشهر، بزرگ ترین محموله صادرات مواد معدنی به میزان 34 هزار و 500 تن سیمان فله در یک محموله صادراتی ارسال شد.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صبح امروز اظهار کرد: این میزان سیمان تولید شده در شرکت صنایع سیمان دشتستان بوده که در یک محموله در یک کشتی به گمرک بوشهر اظهار و بعد از انجام تشریفات گمرکی در تاریخ نهم فروردین ماه سال جاری به مقصد کشور کویت صادر شد.

بهروز قره بیگی با بیان اینکه، این نخستین بار است که این حجم از سیمان در یک محموله بارگیری می شد و به عبارتی یک رکورد در میزان نرخ بارگیری سیمان در بنادر و گمرکات استان محسوب می شود خاطر نشان کرد: این محموله شامل 34 هزار 500 تن سیمان فله تیپ 5 به ارزش 862 هزار 500 دلار بوده که از طریق اسکله نگین در بندر بوشهر به صورت شبانه روزی و بدون وقفه در 8 روز با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی در شناور پرتلند 3 بارگیری و به مقصد مورد نظر ارسال شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته از طریق گمرکات استان بوشهر بیش از دو میلیون و 800 تن سیمان و کلینکر به ارزش بیش از 60 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بارگیری سیمان در گمرک بوشهر شکسته شد

نرخ بارگیری سیمان در گمرک بوشهر شکسته شد