مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 08:072022-03-31سياسي

65 گروه جهادی در استان سمنان فعال هستند


استاندار سمنان با بیان اینکه 65 گروه جهادی در استان فعال هستند، گفت: ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی و آموزشی و .

از جمله خدمات ارائه شده توسط این گروه ها است.

- سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با ، آموزشی و فرهنگی و… می پردازند.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از اولویت های دولت سیزدهم است، تاکید کرد: حضور در تمام عرصه ها برای خدمت رسانی با تاسی از روحیه انقلابی و جهادی شهید سلیمانی از جمله محورهای اقدامات بسیجیان و گروه های جهادی و محرومیت زدایی استان سمنان محسوب می شود.

تاکید بر اشتغال روستایی استاندار سمنان با بیان اینکه اشتغال از جمله مهمترین اولویت های ما برای روستاها است، تاکید کرد: ارتقای اشتغال زایی و توسعه اقتصادی برای افزایش ماندگاری و حتی ایجاد مهاجرت معکوس به روستاها از جمله مسائلی است که دنبال می شود.

هاشمی همچنین با اشاره به وضعیت راه های استان در روز پنجشنبه گفت: خوشبختانه با تمهیدات لازمی که اندیشیده شده، ترافیک پرحجم اما روانی بر جاده های استان سمنان حاکم است.

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی حتماً در شهرهای استان سمنان استراحت کافی را داشته باشند چرا که فاصله بین شهرهای استان زیاد است، بیان کرد: از مسافران همچنین می خواهیم که برای بازگشت خود از سفرهای نوروزی به خصوص در کریدور اصلی تهران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 گروه جهادی در استان سمنان فعال هستند

65 گروه جهادی در استان سمنان فعال هستند