مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 07:522022-03-31حوادث

ماجرای مرگ پیرزن مسجدسلیمانی پس از ورود سارقان به خانه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان جزییات مرگ پیرزن مسجدسلیمانی که پس از سرقت از منزل وی جان خود را از دست داد تشریح کرد.

- رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: در پی سرقت از یک خانه در مسجدسلیمان پرونده ای در این خصوص تشکیل و دستورات ویژه ای مبنی بر دستگیری متهمان داده شد.

وی ادامه داد: تحقیقات در این رابطه آغاز و سه نفر در این ارتباط توسط پلیس مسجدسلیمان بازداشت و یک نفر نیز متواری ست که البته شناسایی و تحت تعقیب است.

  دادستان مسجدسلیمان با بیان این که سارقین به جرم خود اعتراف کردند به جزییات این حادثه پرداخت و گفت: سارقین چهار نفر بودند که یکی از آنان همسایه خانه ای بود که مورد سرقت قرار گرفت و اطلاعات از این طریق به دیگر سارقان منتقل می شد.

وی افزود: وقتی این همسایه متوجه شد اعضای خانواده به جز یک پیرزن در خانه حضور ندارند به دیگر سارقین اطلاع داده و پس از آن یکی به عنوان راننده روبروی خانه ایستاد و دو نفر دیگر وارد خانه شدند و اقدام به سرقت لوازم خانه کردند که در این میان یک پیرزن که در منزل حضور داشت جان خود را از دست داد.

 وی در ارتباط با علت فوت پیرزن گفت: منتظر اعلام نظر پزشک قانونی در ارتباط با جزییات و علت فوت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مرگ پیرزن مسجدسلیمانی پس از ورود سارقان به خانه

ماجرای مرگ پیرزن مسجدسلیمانی پس از ورود سارقان به خانه