مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 07:372022-03-31ورزشي

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهید مدافع حرم در کوهسرخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهسرخ، سیدامیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور که در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به خراسان رضوی سفر کرده است، با حضور در روستای اوندر از توابع شهرستان کوهسرخ با خانواده شهید احمد رضایی اوندری دیدار و گفتگو کرد.

معاون رییس جمهور در این دیدار با تبریک سال نو و ابلاغ سلام ریاست جمهوری گفت: خانواده شهدا طلایه داران عزت و افتخار کشور و مایه سربلندی همه ما هستند و  زیارت این عزیزان توفیقی است که نصیب مان شده است.

وی همچنین در خصوص بررسی و رفع مشکلات اهالی روستاهای این شهرستان و نیز کمک به احداث یک باب سالن ورزشی در روستای اوندر قول مساعد داد.

حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: کوهسرخ به تناسب جمعیت بیشترین تعداد شهید را در بین شهرستان های خراسان رضوی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: با وجود اینکه مردم کوهسرخ همواره در تمامی مقاطع پای کار انقلاب و نظام هستند که گواه آن مشارکت 98 درصدی آنان در انتخابات است، اهالی این شهرستان کمترین درخواست و مطالبه را دارند، بنابر این ضروری است به پاس این رشادت و فداکاری مردم این منطقه حداقل وضعیت راه های روستایی بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهید مدافع حرم در کوهسرخ

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهید مدافع حرم در کوهسرخ