مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 21:172022-03-30سياسي

مستندی فاخر از زندگی شهید «ابوالحسن کریمی» ساخته شود


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به لزوم معرفی شهید «ابوالحسن کریمی»، گفت: باید مستندی فاخر از زندگی این شهید ساخته شود.

- لاهیجان- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به لزوم معرفی شهید ابوالحسن کریمی ، گفت: باید مستندی فاخر از زندگی این شهید ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر چهارشنبه آیین اختتامیه همایش استانی شعر لاله های غریب با محوریت شهید ترور ابوالحسن کریمی با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید استان گیلان، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان جمعی از مسئولان شهرستان لاهیجان، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر به این شهید والامقام در منزل شهید کریمی برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان در این آیین با تاکید بر اهمیت ثبت ملی خانه شهید کریمی، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا همگان بدانند این شهید والامقام از کجا تربیت شده است.

محمدرضا داوطلب با اشاره به اینکه گیلان استان اولین ها است، افزود: مفتخر هستیم که اولین شهید انقلاب اسلامی را در دوم فروردین سال 42 و پیش از شروع نهضت انقلاب اسلامی، گیلانیان تقدیم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی گیلان در ادامه و با تاکید بر اینکه پایه گذار نهضت انقلاب اسلامی میرزا کوچک خان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی فاخر از زندگی شهید «ابوالحسن کریمی» ساخته شود

مستندی فاخر از زندگی شهید «ابوالحسن کریمی» ساخته شود