مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-30سياسي

خبر خوب مجلس برای شرکت های دانش بنیان/ بانک، بیمه و مالیات تولید را زمین زدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحسن دهنوی عصر امروز در جلسه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان گلستان اظهار کرد: نقش رهبری در نگاه مردم به موضوع توجه نگاه ها به اصل دانش بنیان تحول آفرین و بسیار مهم بوده است.

وی ادامه داد: در زمان هایی شما از دانش بنیان و شرکت های دانش بنیان صحبت می کردید به شما می خندیدند و توجهی نمی کردند اما امروز با حمایت های رهبری و ایستادگی ایشان در خصوص اهمیت دانش برای تولید ثروت باعث تغییر نگاه ها به اهمیت شرکت های دانش بنیان شده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در قانون مصوب کردیم پارک علم و فناوری استان عضو شورای برنامه ریزی استان خواهد بود و از این پس باید در جلسات دعوت شوند که این یک گام بزرگ برای رسمیت شناخته شدن پارک های علم و فناوری است.

دهنوی گفت: وظیفه اصلی پارک در کنار توسعه فضا باید در تسهیلاتی که به شرکت ها داده می شود تسهیل گری شود چون اگر این شرکت ها حمایت نشوند به شدت ضرر خواهند کرد و ضرر خواهیم کرد.

* در بودجه وزارت علوم 700 میلیارد تومان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان دیده شد وی افزود: استاندار گلستان یکی از سه استاندار فعال در حوزه اقتصادی است و تقاضای من از استاندار گلستان این است که در تسهیلات تبصره 18 استان 20 درصد را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان صرف شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب مجلس برای شرکت های دانش بنیان/ بانک، بیمه و مالیات تولید را زمین زدند

خبر خوب مجلس برای شرکت های دانش بنیان/ بانک، بیمه و مالیات تولید را زمین زدند